Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

e-Belediye e-Devlet Su Kesintileri
Balıkesir Su ve Kanalizasyon İdaresi
Balıkesir Su ve Kanalizasyon İdaresi
  • KURUMSAL
    • BASKI Hakkında
    • Misyon & Vizyon
    • Büyükşehir Belediye Başkanı
    • Genel Müdür
      • Genel Müdür
      • Genel Müdür Yardımcısı
      • Genel Müdür Yardımcısı
      • Genel Müdür Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Baski Etik Komisyonu
    • Mevzuat
    • İç Kontrol
    • Haberler
    • Duyurular
    • Kurumsal Logo
    • Sertifika ve Belgeler
      • Kalite Belgelerimiz
      • ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
      • ISO Entegre Yönetim Sertifikası
      • Formlar
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
    • Raporlar ve Tablolar
      • Stratejik Plan ve Performans
      • Faaliyet Raporları
      • Denetim Raporu
      • Mali Durum ve Beklentiler Raporu
      • Sayıştay Raporu
      • Kalite Raporları
  • HİZMETLER
    • Su Kesintileri
    • Baraj Seviyeleri
    • İhaleler
    • Eğitim ve Faaliyetlerimiz
    • Tesislerimiz
      • Atıksu Arıtma Tesisleri
      • Tarımsal Sulama Tesisleri
      • İçmesuyu Arıtma Tesisleri
    • Kent Rehberi
    • EBYS - Evrak Doğrulama
    • e-Dilekçe Başvurusu
    • Askıda Fatura
    • KVKK
  • ABONE İŞLERİ
    • Abonelik İşlemleri
    • Tarifelerimiz
      • Su Tarifelerimiz
      • Tarımsal Tarifelerimiz
    • Sanal Şube(Online Ödemeler)
    • Ödeme Noktalarımız
    • Tahakkuk ve Fatura İşlemleri
    • Su Kesimi ve Sayaç İşlemleri
    • Abone Bilgi Güncelleme
    • Kaçak Su Kullanımı
    • Akıllı Veznelerimiz(Kiosk/Atm)
    • Kartlı Sayaç(Akıllı Sayaç)
    • Mobil Hizmet Aracımız
    • Sık Sorulan Sorular
  • PROJELER ve YATIRIMLAR
    • Devam Eden Projeler
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Yatırımlar
    • Tamamlanan Yatırımlar
  • İLETİŞİM
    • ALO 185
    • Adresimiz
    • İletişim Formu
    • Bilgi Edinme Formu
    • KEP - UETS Adresimiz
    • Taşra Teşkilatı
    • Arabuluculuk İletişim
    • Daire Başkanlıkları ve Şube Müdürlükleri
Ara
  • KURUMSAL
    • BASKI Hakkında
    • Misyon & Vizyon
    • Büyükşehir Belediye Başkanı
    • Genel Müdür
      • Genel Müdür
      • Genel Müdür Yardımcısı
      • Genel Müdür Yardımcısı
      • Genel Müdür Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Baski Etik Komisyonu
    • Mevzuat
    • İç Kontrol
    • Haberler
    • Duyurular
    • Kurumsal Logo
    • Sertifika ve Belgeler
      • Kalite Belgelerimiz
      • ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
      • ISO Entegre Yönetim Sertifikası
      • Formlar
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
    • Raporlar ve Tablolar
      • Stratejik Plan ve Performans
      • Faaliyet Raporları
      • Denetim Raporu
      • Mali Durum ve Beklentiler Raporu
      • Sayıştay Raporu
      • Kalite Raporları
  • HİZMETLER
    • Su Kesintileri
    • Baraj Seviyeleri
    • İhaleler
    • Eğitim ve Faaliyetlerimiz
    • Tesislerimiz
      • Atıksu Arıtma Tesisleri
      • Tarımsal Sulama Tesisleri
      • İçmesuyu Arıtma Tesisleri
    • Kent Rehberi
    • EBYS - Evrak Doğrulama
    • e-Dilekçe Başvurusu
    • Askıda Fatura
    • KVKK
  • ABONE İŞLERİ
    • Abonelik İşlemleri
    • Tarifelerimiz
      • Su Tarifelerimiz
      • Tarımsal Tarifelerimiz
    • Sanal Şube(Online Ödemeler)
    • Ödeme Noktalarımız
    • Tahakkuk ve Fatura İşlemleri
    • Su Kesimi ve Sayaç İşlemleri
    • Abone Bilgi Güncelleme
    • Kaçak Su Kullanımı
    • Akıllı Veznelerimiz(Kiosk/Atm)
    • Kartlı Sayaç(Akıllı Sayaç)
    • Mobil Hizmet Aracımız
    • Sık Sorulan Sorular
  • PROJELER ve YATIRIMLAR
    • Devam Eden Projeler
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Yatırımlar
    • Tamamlanan Yatırımlar
  • İLETİŞİM
    • ALO 185
    • Adresimiz
    • İletişim Formu
    • Bilgi Edinme Formu
    • KEP - UETS Adresimiz
    • Taşra Teşkilatı
    • Arabuluculuk İletişim
    • Daire Başkanlıkları ve Şube Müdürlükleri
ABONE İŞLERİ
  • Abonelik İşlemleri
  • Tarifelerimiz
    • Su Tarifelerimiz
    • Tarımsal Tarifelerimiz
  • Sanal Şube(Online Ödemeler)
  • Ödeme Noktalarımız
  • Tahakkuk ve Fatura İşlemleri
  • Su Kesimi ve Sayaç İşlemleri
  • Abone Bilgi Güncelleme
  • Kaçak Su Kullanımı
  • Akıllı Veznelerimiz(Kiosk/Atm)
  • Kartlı Sayaç(Akıllı Sayaç)
  • Mobil Hizmet Aracımız
  • Sık Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

1
1 m³ Su birim fiyatı nasıl hesaplanır?
Atıksu dahil birim fiyat hesaplaması:

Su Birim Fiyatı + Atıksu Bedeli + KDV + ÇTV

Atıksu hariç birim fiyat hesaplaması:

Su Birim Fiyatı + KDV + ÇTV
2
Abonelik isim değişikliği nedir?
BASKİ aboneliği aktif olan bir adrese yeniden yapılan abonelik sözleşmesi işlemine isim değişikliği denmektedir.
3
Abonelik sonlandırıldıktan sonra güvence bedeli ne zaman iade yapılır?
Güvence bedeli alacağı BASKİ Tahsilat Merkezine müracaatı müteakip nakit olarak hemen yapılmaktadır.
4
Abonelik sonlandırması nedir?
Adınıza olan bir BASKİ aboneliğin sözleşmesinin fesih işlemidir.
Bunun için BASKİ Abone Merkezlerine son endeks bilgisi ile müracaat etmeniz yeterli olacaktır.
5
Alo 185 Çağrı Merkezinin Görev ve Sorumlulukları nelerdir?
Alo 185 Çağrı Merkezi vatandaşlardan gelen talepleri eksiksiz olarak kayda alınarak ilgili birime ve ekip amirlerine iletmekle yükümlüdür. Ekiplerin yönlendirilmesi Alo 185 Çağrı Merkezi görev ve sorumluluğunda değildir.
6
Arıtma Tesisleri ile ilgili sorunlarda hangi birim ile irtibata geçebiliriz?
BASKİ Genel Müdürlüğümüz bünyesindeki Arıtma Tesisleri Dairesi Başkanlığı personeli ve Arıtma Tesisi sorumlu personeli ile irtibata geçilebilir.
7
Arıtma tesislerinizi ziyaret edebilir miyiz?
Evet, tabi ki ziyaret edebilirsiniz. Ziyaretiniz daha verimli geçmesi için ziyaret öncesinde tesis sorumlularından randevu almanız yeterlidir.
8
Atıksu arıtma tesisleri verimli çalışıyor mu?
Genel Müdürlüğümüze bağlı atıksu arıtma tesislerimize gelen evsel nitelikli kanalizasyon suları çevre kirliliğinin önlenmesi amacıyla Su Kirliliği Kontrolü Yönetmeliği’nde yer alan deşarj standartlarına uygun şekilde arıtılmakta ve alıcı ortama deşarj edilmektedir. Tesislerimizde bulunan laboratuvarlarda günlük giriş ve çıkış sularından numuneler alınarak analizler yapılmaktadır. Ayrıca periyodik olarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından akreditasyon belgesi olan laboratuvarlarda analizler yaptırılarak tesislerimizden çıkan arıtılmış suların uygunluğu izlenmektedir.
9
BASKİ internet web sayfasından fatura ödemesi yapılabilir mi?
Evet, ana sayfamızda yer alan fatura ödeme butonuna tıklayarak işlem basamaklarını takip ederek ödeme yapabilirsiniz.
10
BASKİ Tahsilat Merkezleri nerede bulunmaktadır?
Web sitemizde yer alan BASKİ Tahsilat Merkezleri listesini görüntüleyebilirsiniz.
11
Çeşmeden (musluktan) akan suları içebilir miyiz?
İlimizde şebeke hattına verilen içme suları; yüzeysel su kaynakları (barajlar, dereler, vb.) ve yeraltı su kaynaklarından (kuyu, kaynak, vb.) sağlanmaktadır. Yüzeysel su kaynaklarımız içmesuyu arıtma tesislerimiz ile arıtılarak şebekeye verilmektedir. Yeraltı su kaynaklarımız ise depolarda biriktirilerek, dezenfeksiyon işlemi sonrası şebekeye verilmektedir. Şebeke sularımız, uygunsuz bir durum ile karşılaşılmamak için farklı noktalardan periyodik olarak alınan numuneler ile denetlenmektedir.
12
Faturamatik AŞ.’ den fatura ödemesi yapılabilir mi?
BASKİ Genel Müdürlüğü ile sözleşme imzalamış Faturamatik AŞ. Bayilerinden ödeme yapılabilir.
13
Faturamın çok geldiğine inanıyorum. Ne Yapmalıyım?
BASKİ’ nin sorumluluk alanı sayacın girişine kadardır. Abone sayacından ve sayaçtan sonra meydana gelecek arızalardan sorumludur. Yüksek faturanın sebebi aşağıdakilerden biri veya birden fazlası olabilir.

1. Suyun fazla kullanımı
2. Mülkün dahili tesisatında su kaçağı
3. Hatalı okuma
4. Sayaç bozukluğu

Aboneler su sayaçlarının tüketimi doğru kayıt edip etmediğinin kontrol edilmesini isteyebilirler. Bu durumda eski sayaç sökülerek yerine yenisi takılır. Balıkesir Valiliği – Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğünce test edilerek düzenlenen rapor sonucu ile birlikte İdaremizce yapılan işlem sonucu adresinize gönderilecektir.

Tahrip olmuş sayaçlar ile mührü kopuk sayaçlar için aboneler itirazda bulunamazlar.
14
Foseptik Çekimi (Vidanjör Aracı Çalışması) Ücretli midir?
Genel Müdürlüğümüz Tarifeler Yönetmeliği gereğince çalışılan süre esas alınarak ücretlendirme yapılmaktadır.
15
Genel Müdürlüğünüze personel alımı nasıl yapılmaktadır?
Açıktan atama yoluyla yapılacak memur atamaları, KPSS sınavı neticesinde ÖSYM tarafından yapılan yerleştirme sonuçlarına göre yapılabilmektedir. İşçi alımları ise, İŞ-KUR aracılığıyla yapılabildiğinden, müracaatların İŞ-KUR’ a yapılması gerekmektedir.
16
Hangi bankalara fatura ödemesi yapılabilir?
Web sitemizdeki ilgili menüye tıklayarak ödeme yapabileceğiniz bankaların listesini görebilirsiniz.
17
İlk abonelik için ne yapmalıyım?
İlk abonelik işlemleri için Abone Merkezlerine aşağıdaki belgelerle giderek abonelik işlemi yapabilirsiniz.
Dilekçe (matbu olarak Abone Merkezinden temin edilir.),
Kimlik fotokopisi,
Konut ve işyeri aboneliği için TAPU, YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ fotokopisi,
İnşaat ve Şantiye aboneliği için YAPI RUHSATI fotokopisi,
Su sayacı seri numarası,
Zorunlu Deprem Sigortası (DASK) Poliçesi (6305 sayılı Afet Sigortaları kanunu kapsamındaki binalardan),
Tüzel kişiler için Şirketin yetki belgesi, İmza sirküsü ile birlikte şahsen veya noterden vekâletname ile Abone Merkezlerine müracaat ederek gerçekleştirilir.
18
Kanalizasyon Hatları, Kanalizasyon Bacaları (Logar Kapakları) sinek, böcek, vb. haşerelere karşı ilaçlama yapılabilir mi?
Her türlü sinek, böcek, vb. haşerelere karşı mücadele için ilaçlama çalışmaları Büyükşehir Belediye Başkanlığınca yürütülmekte olup, Büyükşehir Belediye Başkanlığı çağrı merkezine başvuru yapılmalıdır.
19
Konut ortak alan aboneliği için ne yapmalıyım?
DİLEKÇE (matbu olarak Abone servislerinden temin edilir.),
Yapı Kullanma izin belgesi fotokopisi,
Su sayaç seri numarası,
Bina adına olacak ise yönetim karar defteri fotokopisi ve Yönetici kimlik fotokopisi ile Abone Merkezlerine müracaat ederek gerçekleştirilir.
20
Kuka (Kanal Açma Aracı Çalışması) Ücretli midir?
Genel Müdürlüğümüz Tarifeler Yönetmeliği gereğince çalışılan süre esas alınarak ücretlendirme yapılmaktadır.
21
Kullanım türü değişikliği yapıldığı zaman BASKİ’ ye haber verilmesi zorunlu mudur?
Mesken olarak kullanılmakta olan abonelikte işyeri olarak faaliyette bulunulacaksa herhangi bir mağduriyete uğramamanız için, BASKİ' ye müracaat edip tarifenin işyerine dönüştürülmesini sağlayınız.
22
Kuyu suyu (Atıksu) aboneliği için ne yapmalıyım?
DİLEKÇE (matbu olarak Abone servislerinden temin edilir.),
Su sayaç seri numarası,
Kullanım amacına göre DSİ’ den alınmış olan ruhsat,
Halk Sağlığı Müdürlüğü veya ilgili Kurumlardan alınan güncel su analiz raporu,
Kimlik fotokopisi ile Abone Merkezlerine müracaat ederek gerçekleştirilir.
23
Mülk Alırken, Kiralarken veya Mülkten Ayrılırken Yapılması Gerekenler Nelerdir?
Mülk Alırken veya kiralarken; satın alacağınız veya kiralayacağınız mülke ait abone sözleşmesi ve borç olup olmadığını araştırın ve sayacın endeksini tespit edin.
Aboneliği üzerinize devralın. Daha sonra oluşabilecek olumsuzluklar (su kesimleri ve borç takip eylemleri ) ile karşılaşabilirsiniz.
Mülkten Ayrılırken; İlgili yere ait olan su aboneliğinizi iptal ediniz.
24
Özel içme / kullanma suyu numunemi nasıl analiz ettirebilirim? Bunun için herhangi bir ücret ödemem gerekmekte midir?
BASKİ Genel Müdürlüğümüz bünyesindeki Arıtma Tesisleri Dairesi Başkanlığına yazılacak bir dilekçe ile müracaat edilerek Merkez İçmesuyu Arıtma Tesisi Laboratuvarında, BASKİ Tarifeler Yönetmeliği’nde belirtilen ücretlerin yatırılmasına müteakip talep edilen analizler yapılarak analiz raporları başvuru sahibine teslim edilmektedir.
25
PTT veznelerine fatura ödemesi yapılabilir mi?
Evet. PTT şubelerine gecikmiş faturalarınız dahil tüm borçlarınızı ödeyebilirsiniz.
26
Resmi Daire abonelikleri için ne yapılmalıdır?
İlgili kurum yetkilisi resmi yazı ile Abone Merkezlerine müracaat ederek gerçekleştirilir.
27
Sayacın düzgün olarak okunması için ne yapılabilir?
Sayaç yerinin Açık, Temiz ve Aydınlık Olmasını Sağlayınız. BASKİ görevlilerince düzenli olarak sayacınızın okunabilmesi, arızalı durumlarda değiştirilebilmesi için sayaç yerinizle ilgili gerekli tedbirleri alınız. Kış aylarında ise sayaç yerinizi ahşap talaşı ile doldurarak sayacınızın donmamasını sağlayınız.
28
Sözleşme feshi için ne yapmalıyım?
Sayacın son endeksi, Kimlik aslı veya noter vekili müracaatına istinaden güvence bedeli şahsa ödenmektedir.
29
Sözleşme yenileme için ne yapmalıyım?
Abone numarası,
Sayaç son endeks bilgisi,
Kira sözleşmesi veya mülk sahibi ise tapu fotokopisi
Kimlik fotokopisi,
Zorunlu Deprem Sigortası (DASK) Poliçesi (6305 sayılı Afet Sigortaları kanunu kapsamındaki binalardan),
Lojmanlar için lojman tahsis belgesi fotokopisi şahsen veya noterden vekâletname ile müracaat edilerek gerçekleştirilir.
30
Su sayacım hangi sebeple ve nasıl değiştirilir?
Abonelerimiz, su sayaçları bozulduğunda, patladığında, sayaç numaratörlerinin çalışmaması vb. gibi durumlarda Abone Merkezlerine müracaat ederek değiştirilmesini talep edebilir. Ayrıca, damga süresi dolmuş sayaçlar planlama kapsamında değiştirilmektedir.
31
Su sayaçları ne sıklıkla okunur?
BASKİ Genel Müdürlüğü Yönetim Kurulu kararı ile su tüketimi tahakkuk ve tahsilatlarının üst sınırı; doğal afet, deprem vb. olağanüstü durumlar olmadıkça en az 1 ay, en çok 3 ayı geçmeyen dönemlerde yapılır.
32
Suyum hangi sebeple kesilir?
Borçlarını süresi içerisinde ödemeyen abonelere 7 gün zarfında borçlarını ödemelerini bildiren ihbarname verilir. 7 günün sonunda borcunu ödemeyenlerin suyu kapatılır ve borcu yasal yoldan tahsil edilir. Tekrar açtırmak isteyen aboneler vadesi geçmiş borçlarını BASKİ veznelerine ödeyerek suyu açılır.
33
Şube Müdürlüklerinin İletişim Bilgilerine nasıl ulaşabilirim?
Şube Müdürlüklerinin İletişim Bilgilerine ulaşmak için web sitemizdeki ilgili menüye tıklayınız.
34
Taksitlendirme esasları nelerdir?
Taksit sayısı; taksitlendirme sırasında % 20 si peşin ödenmek şartıyla,
0 – 300 TL. Borçlar için 4 taksit,
301-500 TL arası borçlar için 6 taksit,
501- 1000 TL arası borçlar için 9 taksittir.
1001 ve üzeri borçlar için 12 taksittir.
35
Taksitlendirme için gereken evraklar nelerdir?
Konut Aboneleri İçin: Dilekçe + Nüfus Cüzdan Fotokopisi

İşyeri Aboneleri İçin: Dilekçe + Vergi Levhası veya İşyeri Açma Ruhsatı Fotokopisi + Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

Şirketler İçin: Dilekçe + Yetki Belgesi veya Vekaletname + İmza Sirküsü + Nüfus Cüzdanı Fotokopisi + Vergi Levhası Fotokopisi
Daha fazla göster

KURUMSAL

  • BASKI Hakkında
  • Misyon & Vizyon
  • Büyükşehir Belediye Başkanı
  • Genel Müdür
    • Genel Müdür
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Genel Müdür Yardımcısı
    • Genel Müdür Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Baski Etik Komisyonu
  • Mevzuat
  • İç Kontrol
  • Haberler
  • Duyurular
  • Kurumsal Logo
  • Sertifika ve Belgeler
    • Kalite Belgelerimiz
    • ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
    • ISO Entegre Yönetim Sertifikası
    • Formlar
  • Galeriler
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • Raporlar ve Tablolar
    • Stratejik Plan ve Performans
    • Faaliyet Raporları
    • Denetim Raporu
    • Mali Durum ve Beklentiler Raporu
    • Sayıştay Raporu
    • Kalite Raporları

HİZMETLER

  • Su Kesintileri
  • Baraj Seviyeleri
  • İhaleler
  • Eğitim ve Faaliyetlerimiz
  • Tesislerimiz
    • Atıksu Arıtma Tesisleri
    • Tarımsal Sulama Tesisleri
    • İçmesuyu Arıtma Tesisleri
  • Kent Rehberi
  • EBYS - Evrak Doğrulama
  • e-Dilekçe Başvurusu
  • Askıda Fatura
  • KVKK

ABONE İŞLERİ

  • Abonelik İşlemleri
  • Tarifelerimiz
    • Su Tarifelerimiz
    • Tarımsal Tarifelerimiz
  • Sanal Şube(Online Ödemeler)
  • Ödeme Noktalarımız
  • Tahakkuk ve Fatura İşlemleri
  • Su Kesimi ve Sayaç İşlemleri
  • Abone Bilgi Güncelleme
  • Kaçak Su Kullanımı
  • Akıllı Veznelerimiz(Kiosk/Atm)
  • Kartlı Sayaç(Akıllı Sayaç)
  • Mobil Hizmet Aracımız
  • Sık Sorulan Sorular

PROJELER ve YATIRIMLAR

  • Devam Eden Projeler
  • Tamamlanan Projeler
  • Devam Eden Yatırımlar
  • Tamamlanan Yatırımlar

İLETİŞİM

  • ALO 185
  • Adresimiz
  • İletişim Formu
  • Bilgi Edinme Formu
  • KEP - UETS Adresimiz
  • Taşra Teşkilatı
  • Arabuluculuk İletişim
  • Daire Başkanlıkları ve Şube Müdürlükleri

Adres: Akıncılar Mah. Cumalı Cd. No:2/1 Karesi BALIKESİR
E-posta: info@balsu.gov.tr
Çağrı Merkezi : 185 (444 1 185)
Santral : 0266 202 10 10 , Faks: 0266 241 74 73
KEP Adresimiz: baski@hs01.kep.tr
e-Tebligat Adresimiz: 35841-11486-32592 PTT-UETS

Sosyal Medya :

©2025 Balıkesir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü - Tüm Hakları Saklıdır

  • KURUMSAL
    • BASKI Hakkında
    • Misyon & Vizyon
    • Büyükşehir Belediye Başkanı
    • Genel Müdür
      • Genel Müdür
      • Genel Müdür Yardımcısı
      • Genel Müdür Yardımcısı
      • Genel Müdür Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Baski Etik Komisyonu
    • Mevzuat
    • İç Kontrol
    • Haberler
    • Duyurular
    • Kurumsal Logo
    • Sertifika ve Belgeler
      • Kalite Belgelerimiz
      • ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
      • ISO Entegre Yönetim Sertifikası
      • Formlar
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
    • Raporlar ve Tablolar
      • Stratejik Plan ve Performans
      • Faaliyet Raporları
      • Denetim Raporu
      • Mali Durum ve Beklentiler Raporu
      • Sayıştay Raporu
      • Kalite Raporları
  • HİZMETLER
    • Su Kesintileri
    • Baraj Seviyeleri
    • İhaleler
    • Eğitim ve Faaliyetlerimiz
    • Tesislerimiz
      • Atıksu Arıtma Tesisleri
      • Tarımsal Sulama Tesisleri
      • İçmesuyu Arıtma Tesisleri
    • Kent Rehberi
    • EBYS - Evrak Doğrulama
    • e-Dilekçe Başvurusu
    • Askıda Fatura
    • KVKK
  • ABONE İŞLERİ
    • Abonelik İşlemleri
    • Tarifelerimiz
      • Su Tarifelerimiz
      • Tarımsal Tarifelerimiz
    • Sanal Şube(Online Ödemeler)
    • Ödeme Noktalarımız
    • Tahakkuk ve Fatura İşlemleri
    • Su Kesimi ve Sayaç İşlemleri
    • Abone Bilgi Güncelleme
    • Kaçak Su Kullanımı
    • Akıllı Veznelerimiz(Kiosk/Atm)
    • Kartlı Sayaç(Akıllı Sayaç)
    • Mobil Hizmet Aracımız
    • Sık Sorulan Sorular
  • PROJELER ve YATIRIMLAR
    • Devam Eden Projeler
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Yatırımlar
    • Tamamlanan Yatırımlar
  • İLETİŞİM
    • ALO 185
    • Adresimiz
    • İletişim Formu
    • Bilgi Edinme Formu
    • KEP - UETS Adresimiz
    • Taşra Teşkilatı
    • Arabuluculuk İletişim
    • Daire Başkanlıkları ve Şube Müdürlükleri

Adres: Akıncılar Mah. Cumalı Cd. No:2/1 Karesi BALIKESİR E-posta: info@balsu.gov.tr Çağrı Merkezi : 185 (444 1 185) Santral : 0266 202 10 10 , Faks: 0266 241 74 73 KEP Adresimiz: baski@hs01.kep.tr e-Tebligat Adresimiz: 35841-11486-32592 PTT-UETS

Sosyal Medya :

©2025 Balıkesir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü - Tüm Hakları Saklıdır

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.